logotype
Timson.pl
ul. Wyzwolenia 477
   margintop    43-344 Bielsko-Biała
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
   margintop    tel.: 33 444 66 13

DLACZEGO MY?
Istniejemy na polskim rynku ponad 15 lat. Nasze doświadczenie jest gwarancją zakupów najwyższej jakości przy maksymalnym zadowoleniu każdego klienta. W swojej działalności kierujemy się misją towarzyszącą nam od samego początku. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja klienta i poczucie bezpieczeństwa, które zyska dzięki naszym produktom.
home1
Jeśli zdecydujesz się na wybór urządzeń prezentowanych na naszej stronie masz prawo czuć się  zupełnie bezpiecznym.Asortyment, który prezentujemy wyróżnia się na tle innych sklepów o podobnym profilu różnorodnością i atrakcyjną ceną. Jeśli zależy Ci na dyskretnym i efektywnym monitoringu u nas na pewno znajdziesz coś dla siebie. Dokładne opisy i przejrzyste galerie zdjęć pozwolą dokonać właściwego wyboru.
SZYBKI KONTAKT

Timson.pl
ul. Wyzwolenia 477
43-344 Bielsko-Biała

Timson.pl
ul. Pojezierska 97
91-341 Łódź
Telefon kontaktowy:
tel.: 33 444 66 13

Wartości i filozofia

Firma Timson, w swojej działalności kieruje się jasno wyklarowanymi wartościami oraz filozofią. U jej podstaw leży innowacyjność oraz talent. Dzięki temu nasze produkty są wielofunkcjonalne oraz wykonane z wielką precyzją.



Najważniejszą ogniwem są nasi pracownicy, którzy pracują kierując się oczywistymi wartościami, dzięki czemu ich trud jest jeszcze bardziej efektywny.

Wartości firmy Timson:

Uczciwość – to podstawowa  wartość naszej firmy. Wiemy, że tylko działanie „fair play” jest słusznym i sprawia, że nasza praca ma sens. Sami jesteśmy uczciwi na wszystkich możliwych frontach i wierzymy również w uczciwość innych

Elastyczność – w XXI wieku nie ma czasu na stagnację. Rynek światowy jest bardzo zmienny i należy się w miarę możliwości do niego dostosowywać. Dlatego staramy się aktywnie uczestniczyć wszelkiego rodzaju zmianach, nowościach, aby móc pozostawać w czołówce.

Kreatywność – największy potencjał leży po stronie pracowników i ich kreatywności.  To ona jest motorem napędowym do działania i wyznacza trendy naszej firmy. Wierzymy, że oryginalny punkt widzenia pozwoli osiągnąć sukces i wpłynie na prestiż naszej marki.

Odwaga – to rzadka cecha firm w XXI wieku. W czasach gdy większość marek prowadzi zachowawczą politykę ze względu na kryzys. Nasza firma próbuje działań na różnych rynkach nie bojąc podejmować się ryzyka. Zaczynamy działać tam, gdzie inni zawczasu kapitulują. Wierzymy jednak, że zdroworozsądkowa pewność siebie jest czymś wskazanym i procentuje w przyszłości.